تا یکم میام ب این طرز تفکر برسم که
ادمای اطراف ادمای خوبین و ارزش دارن ک باهاشون مهربون باشیم ... خودشونو ب بهترین شکل ب ادم یاداوری میکنن
بازم خدا روشکر ممکنه ی وقت خر بشم قبولشون کنم
همین طوری...
ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 14:31