وقتی بچه ای و دبستانی کافیه یکم غیر عادی باشی تا بشی سرسره بشی زرافه بشی لق لق دراز بشی نردبون
بزرگتر باشیو و قدت بازم بلند باشه میشی هدف تیکه انداختن کوچه خیابونی خوشمزه بازی پسرا
این وسط فقط ی مامان کم اعتماد بنفس کم داری ک مدام ناراحت باشه چرا تو سن ۱۴ سالگی ۱۷۰ تا قد داری و مدام دعا کنه ک قدت بلند تر نشه و این موضوع رو مدام یاد اوریت کنه
خیلی عالی تر بشه بری تو مغازه کفش سایز پات نباشه لباس قدت نباشه و فروشنده برگرده جوری نگاهت کنه انگار ارث باباشو خوردی
از بچگی همیشه تیکه و کنایه و شوخی بیمزه شنیدم
اما اینا رو ننوشتم ک از ناراحتی بگم
امروز پل خواجو بودم با خانواده وقتی از زیر یکی از پایه ها رد میشدیم یهو متوجه شدم ک چقد برام کوتاهه دستمو بردم لیبالا و زدم ب سقف
و بعد اتفاقی افتاد ک خیلی کم برام افتاده بود...پسر جوونی ک از کنارم رد میشد بدون هیچ تمسخری گفت ماشالله قدو و اونم دستشو بالا برد و ب سقف زد و رد شد
قیافش درست یادم نیس چون خیلی شلوغ بود ولی ی رفتار عادیش کلی بهم انرژی خوب داد کلی دوسش داشتم و کلی برای خوشحالیش دعا کردم
و بعد اون سعی کردم با افتخار بیشتر راه برم
ادما میتونن زندگیو برای هم راحتتر کنن
راسی اقا پسر هر جا هسی مرسی و شاد باشی
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98