قد

خرید بک لینک
من همیشه قدم بلند بوده...وقتی میگم بلند نه اینکه ۱۶۵ تا قدم باشه برم تو اینه نگاه کنم بگم ای اینه ی جادویی کی از همه قدش بلند تره؟اینه بگه تو...ن یعنی من واقعا همیشه قدم بلند بوده الان ۱۸۰ تا قدمه

وقتی بچه ای و دبستانی کافیه یکم غیر عادی باشی تا بشی سرسره بشی زرافه بشی لق لق دراز بشی نردبون

بزرگتر باشیو و قدت بازم بلند باشه میشی هدف تیکه انداختن کوچه خیابونی خوشمزه بازی پسرا

این وسط فقط ی مامان کم اعتماد بنفس کم داری ک مدام ناراحت باشه چرا تو سن ۱۴ سالگی ۱۷۰ تا قد داری و مدام دعا کنه ک قدت بلند تر نشه و این موضوع رو مدام یاد اوریت کنه

خیلی عالی تر بشه بری تو مغازه کفش سایز پات نباشه لباس قدت نباشه و فروشنده برگرده جوری نگاهت کنه انگار ارث باباشو خوردی

از بچگی همیشه تیکه و کنایه و شوخی بیمزه شنیدم

اما اینا رو ننوشتم ک از ناراحتی بگم

امروز پل خواجو بودم با خانواده وقتی از زیر یکی از پایه ها رد میشدیم یهو متوجه شدم ک چقد برام کوتاهه دستمو بردم لیبالا و زدم ب سقف

و بعد اتفاقی افتاد ک خیلی کم برام افتاده بود...پسر جوونی ک از کنارم رد میشد بدون هیچ تمسخری گفت ماشالله قدو و اونم دستشو بالا برد و ب سقف زد و رد شد

قیافش درست یادم نیس چون خیلی شلوغ بود ولی ی رفتار عادیش کلی بهم انرژی خوب داد کلی دوسش داشتم و کلی برای خوشحالیش دعا کردم

و بعد اون سعی کردم با افتخار بیشتر راه برم

ادما میتونن زندگیو برای هم راحتتر کنن

راسی اقا پسر هر جا هسی مرسی و شاد باشی

همین طوری...

ما را در سایت همین طوری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 14:31

صفحه بندی