سوال های من بعد از دیدن این سریال
۱.این ادما کجا رفتن
۲.این گروه سفید پوش فلسفه شون چیه
۳.وین چی میگه این وسط
۴.بابای کوین با کیا حرف میزد
۵. خود کوین چ مرگش بود
۶. تام چرا ول کرده بود رفته بود پیش وین
۷.لوری چرا این جوری بود
جالبه ک فصل یکش خیچ زحمتی برای پاسخگویی ب سوالات نمیداد منم هیچ زحمتی برای دانلود فصل دو نمیکشم
پ.ن
همچنان اسکین رو مخیه
اس ام اس دلتنگی دیگه چ کوفتیه یاد ۱۰ سال پیش میوفتم
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102