ی چیزهایی در باب نفرتم از تتلو میخواسم بنویسم ک الان خوابم گرفت اگه یادم موند فردا
پ.ن
من پدل کلاس حضوری ب ی اموزشگاهی دادم و الان میخوان انلاینش کنن خب عایا من حق اعتراض دارم یا اینا میزنن کتلتم میکنن؟
پ ن ۲ اخرش نتونستم اس ام اس دلتنگی رو تحمل کنم
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96