به پیسی رسیده ام

خرید بک لینک

ب قحطی در فیلم سریال کتاب رمان درس و چیزهای جالب رسیدم

دوستانی ک زبانشون عالیه منت میذارن اگه جواب سوال منو بدن

من لیسنینگم عالیه از بس فیلم دیدم مشکلم با ناتوانی در ب کار بردم گرامر در اسپیکینگه یعنی من گرامر عالی بلدم اما فقط برای روی برگه ...موقع استفاده در صحبت در حد ای ام بلک بورد میشم

پلیز هلپ می چی کار کنم ک بهتر بشه؟دسترسی ب شخص با زبان عالی هم ندارم ک هر روز صحبت کنیم

همین طوری...

ما را در سایت همین طوری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46

صفحه بندی